Friday, April 12, 2013

Cikgu Pa pulok main seks - Ini Manifesto & Kempen Najib

Cikgu Pa pulok main seks - Ini Manifesto & Kempen Najib
Posted on Friday, April 12 @ 09:38:24 MYT
Dilulus untuk paparan oleh PenjualCendol


AnalisisOleh WTKO
(Wartawan TKO)



Dulu cuba perkenakan Hj Mohamad Sabu dalam isu seks. Kemudian ada beberapa siri serangan kepada pimpinan PAS Kelantan dalam masalah kahwin lebih tapi semuanya gagal.

Ada seorang pimpinan PAS Terengganu dipecatkan kerana ada beberapa perkara berkaitan dengan wanita yang boleh mengaibkan dan pimpinan ini berkempen dengan Idris Jusoh jatuhkan PAS Terengganu dan menjadi BN.

Hari ini kita disedarkan secara terkejut pasal video seks 11 miit 25 saat berkenaan Cikgu Pa dengan seorang wanita seperti gambar di bawah. Walau bagaimanapun saya percaya ramai dikalangan kita tak akan terkejut dengan cara kempen UMNO@BN ini.



Ada beberapa isu dalam edaran video seks ini:-

1. Utusan mendahuli semua kahbar lain dalam pemberitaan. Tajuk berita "Saya Diupah PKR Perangkap Mustapha Ali" - Wanita Dalam Video Seks sperti gambar di atas.

2. Polis membuat ringkasan laporan seperti berikut:
Pada 11/4/2013 jam lebih kurang 0745 hrs semasa pengadu bersama-sama KPL/S 14656 sedang menjalankan Tugas Rondaan MPV Kawasan pentadbiran Balai Polis Kg.Raja Besut Terengganu telah terima arahan daripada Bilik Gerakan IPD Besut untuk menjalankan pemeriksaan di Kampung Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu kerana terdapat maklumat orang awam menjumpai sampul surat yang mengandungi cakera padat berunsur lucah. Hasil pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat Kg.Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu telah menjumpai (16) sampul surat berwarna putih dan setiap sampul mengandungi (1) keping cakera padat video gambar lucah. Kemudiannya barang kes di bawa balik ke IPD Besut Terengganu bagi tindakan lanjut.

Tangkapan ini mengatakan suspek adalah ahli PKR Kuala Terengganu.

Ini video dipendekkan:-
Video ini adalah lebih kepada memporak perandakan hubungan Pakatan Rakyat kerana cita-cita menjatuhkan BN@UMNO sudah nampak benih hasil!!

Awas jangan mudah terkeliru antara isu dan hasrat untuk menawan Putrajaya bagi membela hak rakyat dan Malaysia yang adil. Isu dan kepimpinan mana sekali pun termasuk Dato' Seri Anwar bukan subjek yang boleh memesongkan HASRAT DAN CITA-CITA RAKYAT untuk MENJATUHKAN KERAJAAN KORUPSI & ZALIM UMNO@BN.

Fokus, Fokus, Fokus!!!

Allah jua tempat kita merujuk! 

No comments:

Post a Comment