Friday, April 12, 2013

Skandal Mustafa Ali 4


TERKINI : KENYATAAN STOPA ALI & PEMIMPIN PAS MENGENAI VIDEO SEKS TERBARU... Aim Kaming Aim Kaming...

Bila kena tang batang hidung...semuanya PALSU..

Naib Presiden PAS Datuk Husam Musa percaya, video seks baru yang didakwa melibatkan pemimpin kanan parti Islam itu "palsu" dan parti tidak perlu menyiasatnya.

"Jika mereka boleh buat video Datuk Seri Anwar Ibrahim, mereka boleh buat video melibatkan sesiapa sahaja," kata Husam ketika ditemui pagi ini.


Lapan hari sebelum penamaan calon, beberapa blog pro-Umno memuatkan video melibatkan pemimpin itu dengan seorang wanita tidak dikenali dalam sebuah bilik hotel.

Kalau benar video tersebut PASLU..suruh Mustafa Ali sendiri yang buat laporan Polis dan minta Polis siasat kebenaran mengenai video tersebut..MUDAH SAJA..

Ini tidak..Mustafa Ali sendiri tak mampu nak menyatakan sama ada video itu benar atau tidak..Tak sangka ye...nak cakap Ya atau Tidak pun susah...sampai nak kena guna peguam untuk memjawab persoalan itu..hahahaha


Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali hari ini enggan mengulas berhubung dakwaan beliau terlibat dalam aksi lucah bersama seorang wanita tidak dikenali, yang disebarkan dalam bentuk video di blog-blog pro-Umno.
 

"Saya tidak akan menjawab sebarang pertanyaan mengenai isu yang diperkatakan.


"Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan," katanya dalam kenyataan satu perenggan yang disiarkan dalam akhbar web PAS Harakahdaily sebentar tadi.
Dan paling penting tak perlu suruh NGO itu dan NGO ini keluarkan kenyataan membela Mustafa Ali..

**Siasat dulu..baru jatuh hukum...

Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

No comments:

Post a Comment